Oh lalala, I love you baby!

Skönt det är när man kan sova ut länge på morgonen... Har tagit ett träningspass för magen, nyss ätit frukost och nu sitter jag här och skriver. Märks att alla mina inlägg skrivs vid denna tiden men jag hinner inte senare, har man semester så har man. :} Däremot hade man kunnat tro att jag inte har några läsare för det kommenteras väldigt dåligt om man jämför med statistiken. Skärpning! ;}

Nu tänkte jag bläddra i den nya H&M katalogen, höstens kollektion. Skrämmande egentligen i juli månad! Får se om jag hittar ngt som lockar, slänger upp bilder senare isåfall ;D





Kommentarer
Postat av: Carro

mmmm HM we like! tycker gott att vi kan ta en liiiten shoppingrunda sen nästa vecka ?;)) hihi

2011-07-21 @ 14:52:59
Postat av: Emma

Glöm inte shoppingen i London ;-) <3

2011-07-21 @ 20:27:00
URL: http://familjensangberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback