Lyckad kväll!

Vid fyra tiden igår var det dags att bege sig hem till Mattias och Emma för att fira födelsedagsgrisen. :} När vi kom hade Emmas familj redan kommit.. Fler folk droppa in efterhand. Emma hade gjort goda smörgåstårtor, mums! Och jag har lärt mig att äta räkor ;D Gott vin till detta, gott sällskap och mkt skratt under kvällen. Emmas mamma, Christel är en frisk fläkt... Längesen jag hade så kul, hon är otrolig och verkligen ett roligt sällskap. Kvällen var underbar! Mattias var så fin i sin skjorta. Tack för en lyckad kväll.

Vaknade upp vid elva tiden idag, trötter. Köpte bullar till frukost, igen, men det e ju semester. Får gotta till det ;} Nu tänkte vi slänga på ngn film och bara dega i soffan. För ovanlighetens skull *host* regnar det ju! Senare ikväll ska vi möta upp Mattias och Emma igen, köra till La Mare och köpa pizza sen hem till dom och ha filmkväll. Passar mig perfekt idag!



Ha en mysig söndag mina vänner



Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för kvällarna <3

2011-07-26 @ 17:46:49
URL: http://familjensangberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback