Girls night out

Det var en mkt trevlig dag/kväll igår. Lenny körde oss tjejer till Linda´s place eftersom vi tänkte ta ngt glas vin innan vi tog oss till stan. Mkt girltalk där kan jag säga, mina darlings. Tiden sprang iväg, vid tio tiden kom vi till Lilla torg då vi mötte upp Maria, Diana och Nata. :} Satte oss på Victor´s, när vi väl fick plats för det krylla med folk. Hade en trevlig kväll med nära och kära.

Idag vaknade jag upp törstig och aningen slö. Älsklingen skulle upp och jobba också, hade hellre haft honom kramandes med mig i sängen. Men icke! Somnade om en stund men vid tio steg jag upp och parkera i nästa viloläge i soffan. ;} Där har jag legat nästintill hela dagen... Men när Hassan sluta jobba körde vi till banken och fixa lite ärenden inför imorgon. Hem och åt middag, nu ska vi ha lite mys med filmer och gottebord.


Jag och mina fina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback