"Don’t let a little dispute injure a great relationship.”

Eftersom solen sken så fint igår bestämde jag och Carro oss för att sola och bada. Snäckan kom och hämtade mig sen handlade vi banan och körsbär med oss. :} Åkte till Bara-badet, lagom med folk. Härligt och avslappnat, sol, bad, tjejsnack en hel dag är aldrig fel. Wonderful time.
Kom hem vid halv fem, mötandes av hjärtat mitt. Dusch och göra sig klar inför kvällens grillning hos Ronny och lillebroren Kevin. Gjorde egen vitlökssås och chilisås till maten... Vi åt gott, flintastek med sallad, klyftpotatis och goda såser. Yummie! Gott vin till allt detta gjorde susen. Spelade dart under kvällen, massa snack och skratt som vanligt. Promenerade hem igen lite efter elva med tanke på att Hassan ska upp och jobba.

Vaknade för en timme sen, känner mig väldigt trött. Har ätit frukost, diskat och bäddat, tänkte snart hoppa in i duschen. Idag ska jag träffa söta Amanda, får se vad vi hittar på men att bara vara i hennes sällskap är great. :} Ikväll är det ladies-tripp till Kiviks marknad. Det ser vi fram emot.

Vilka underbara dagar, detta är sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback